Kat-jaardag

katten-verjaardag

Ik heb de afgelopen tijd niet meer gepost, maar nog wel het een en ander gemaakt.

Twee baby kaarten, een voor een jongen, een voor een meisje. Helaas heb ik per ongeluk de foto gewist voor ik het kon posten. En een verjaardagskaart waarvan de foto mislukt is.
Maar nu is het wel gelukt. Ik zocht naar inspiratie om nieuwe kaarten te maken en zag op facebook de oproep van HobbyVision tegen dat ze een shakerkaart challenge hebben en dat men nog mee kan doen met de challenge.
Dus hier is hij dan. Mijn deelname voor de shaker kaart challenge.

Ik beschik niet over al die super tools zoals een stansmachine enzo. Dus alles echt handgemaakt, of uitgeknipt.

https://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/12/nieuwe-challenge-57.html

Materiaal:

  • Kaart, Action
  • Patroonpapier, Boekenvoordeel
  • Paarse kralen en staafjes, al ruim 15 jaar in bezit
  • foto kat, uit tijdschift.
  • ecru katoendraad, gekregen
Geef een reactie

