Vintage aquarel, poging 1

vintage watercolor 1

Geïnspireerd door de video’s van Understand Blue, waarin ze een vintage Winnie de Pooh en een vintage taart aquarel maakt met o.a. de Elegant Writer pen, heb ik met een leuke stempel uitgezocht, op aquarelpapier gestempeld met Distress inkt en met mijn Elegant Writer pen een paar lijntjes van de stempel over getekend. En met water de afbeelding ingekleurd. Het gezicht is door de inkt van de Elegant Writer iets roze/paars geworden, doordat ik daar met een doekje het teveel aan vocht weg gedempt heb. Dan wordt de oorspronkelijk zwarte inkt roze. Toen het allemaal droog was heb ik met Memento inkt de jurk en het haar nog een keer gestempeld. En dat zonder bijzondere stempel gereedschap zoals de Misti e.d. Behalve het gezicht ben ik super tevreden met mijn mooie vintage dame.

IMG_1295  Foto van het gebruikte materiaal.

 

Links naar de video’s van Understand Blue:

Geef een reactie

