Vlinders felicitatie

Ik kon het toch niet laten. Ik heb nog een ander felicitatie kaartje gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders.

vlinder felicitatie

Deze heb ik opgestuurd.

detail vlinder felicitatie Detail foto

Voor deze kaart ben ik geïnspireerd door een video die Jennifer McGuire 6 jaar geleden maakte voor Hero Arts over het gebruik van digitale stempels. De site die zij gebruikte bestaat inmiddels niet meer.

Ik heb deze afbeelding van een kleurplaat website en heb de bloemen die oorspronkelijk achter de vlinders zitten er omweg geknipt. En het patroonpapier komt uit een boek je dat bij een tijdschrift zat.

Geef een reactie

