Nummer 14

Nummer 14 is ook af, eigenlijk al een tijdje, ik heb er nu pas een foto van kunnen maken

Nummer 14

Deze is voor mij best persoonlijk. Ik heb een afbeelding gebruikt die ik jaren geleden zelf getekend heb in mijn Dummy (gebonden schetsboek). Ik heb de afbeelding met de Speedball Elegant Writer getekend. Op papier wordt de inkt in deze stift nadat het met water in aanraking komt permanent. Op een met acrylverf geschilderde achtergrond blijkt dat niet het geval. Dus niet met natte doekjes overheen gaan!! Nu nog opzoek naar een matte blanke lak om het watervast te maken. Glans vind ik niet passen bij deze.

Ik ben super blij met hoe deze is geworden. Helaas kwamen er geen reacties toen ik de foto op mijn facebookpagina, Mirjam’s artstudio, plaatste. Best een beetje jammer. Maar ik ben nog steeds super blij met mijn schilderij en deze heeft dan ook al een tijdje een plekje in mijn woonkamer.

 

Nummer 15 ect. zal helaas een poosje op zich moeten laten wachten. Het materiaal is op. Ik heb geen schildersdoeken meer en even geen budget om nieuwe te komen helaas. Dus zodra ik genoeg gespaard heb en weer nieuwe doeken kan komen ga ik meteen weer aan de slag met nieuwe!!!!!! Mijn handen jeuken nu al om weer aan de slag te kunnen…..

Geef een reactie

