Felicitatie kaartje

Op 1 augustus zijn mijn ouders 41 jaar getrouwd. En aangezien ik weer aan het kaarten maken ben, kan ik natuurlijk het niet verzuimen om voor mijn ouders een felicitatie kaartje te maken. Dit is het geworden…

Gefeliciteerd

IMG_1287 detail foto van het reliëf.

Omdat ik niet over een heel uitgebreid assortiment stempels beschik zijn alle gefeliciteerd en beterschap teksten van de zelfde stempelset, daarom lijken op dit moment de kaarten nog best veel op elkaar.

Omdat ik dit kaartje al zo ver in het voren het gemaakt heb ik al weer verschillende ideeën voor een ander kaartje voor de trouwdag van mijn ouders, dus misschien ga ik nog wel een andere in elkaar knutselen, er is immers nog tijd voor. Deze is neutraal genoeg om voor een andere gelegenheid te gebruiken.

Geef een reactie

